fredag den 9. december 2011

Træning fredag d. 9/12 - 2011

Kl. 8.45: 4 km. opv. Løb så 4*2 min. + 4*1 min. pause 1 min. mellem både de lange og de korte. 4 km. afjog.
Farten var mellem 20 og 21 km/t. på alle intervallerne. Jeg løb på løbebånd i dag. Jeg var en tur i Fitnees med mit biologihold, så det var jo en glimrende anledning til at få løbet et lille interval pas. Jeg kunne dog tydeligt mærke, at jeg ikke er vant til at løbe fart på dette tidspunkt af dagen, så det blev en anelse hårdere end forventet. Men det blev da et fint lille pas. Jeg fik i øvrigt også lavet nogle målinger på fedt og kondital. Min fedtprocent er åbenbart 7,9%, hvilket jeg egentlig synes er lige i den høje ende. Konditallet ligger pt. på 71, hvilket er 4 tal mindre end i sommers. Testen gik i al sin enkelthed ud på, at man bare skulle ligge på en brix, og så fik man taget nogle forskellige målinger.

I alt på dagen: 12 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar