søndag den 3. marts 2013

Træning søndag d. 3/3 - 2013

Kl. 6.00: 9,3 km. på 45.15 minutter. (4.52 pr. km.)
Restitutionsjog. Løb en tidlig morgentur til arbejde. Som forventet var jeg mærket efter gårsdagens træning. Lysken var som forventet også lidt medtaget, men det ku da ha været værre.

Kl. 15.00: 7,7 km. på 35.00 minutter. (4.33 pr. km.)
Løb hjem fra arbejde. Jeg havde det nogenlunde som på turen i morges. Dejlig med en meget rolig træningsdag efter gårsdagens træning.

I alt på dagen: 17 km.
I alt på ugen: 131,2 km.

Evaluering af ugen:
Egentlig har ugens træning været udmærket. Jeg har fået gennemført mine 2 planlagte kvalitetspas ganske tilfredsstillende. Jeg har dog stadigvæk en lyske og en balle/hofte, som skranter en del, en det bliver sikkert ikke meget anderledes pt. Jeg må bare sørge for at mine mellemdage bliver tilstrækkelig rolige, så jeg kan holde det nede, mens jeg stadig får løbet mine kvalitetspas og mine lange ture.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar