søndag den 10. marts 2013

Træning søndag d. 10/3 - 2013

Kl. 10.00: 26,5 km. på 102.15 minutter. (3.52 pr. km.) inkl. 3*15 minutter indlagt.
Tur med indlagte tempoløb. Jeg løb sammen med Kenneth Hansen. Grundet den meget hårde og kolde vind, valgte vi at løbe 3 gange rundt om, Bygholm sø for at undgå de slemme åbne stykker, hvor vi ellers plejer at løbe disse ture. Farten på tempodelen varierede fra 3.25 til 3.35 pr. km. Et ganske acceptabelt pas, som grundet vejrforholdene blev en anelse hård at komme igennem, men vi formåede da at gennemfører det ganske fornuftigt.

I alt på dagen:26,5 km.
I alt på ugen: 159,1 km.

Evaluering af ugen:
En fornuftig træningsuge. Mine smerter er faktisk mere eller mindre gået i sig selv igen, hvilket betyder, at jeg har fået hevet mig selv op en fornuftig træningsmængde igen. Forud venter der endnu 3 hårde uger inden nedtrapningen mod Rotterdam marathon. Jeg beder bare for, at resten af forløbet kommer til at foregå uden skavanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar