søndag den 31. marts 2013

Træning søndag d. 31/3 - 2013

Kl. 10.30: 30,3 km. på 119.05 minutter. (3.56 pr. km.) inkl. 2*15 min. + 2*10 min. indlagt tempoløb.
Lang tur med indlagte tempoløb. Jeg trænede sammen med Kenneth Hansen. Vi løb omkring 3.35 i snit på de første 2 ryk og en anelse hurtigere på de næste 2 ryk. Jeg var sgu noget smadret i dag og generelt ret tungt løbende. Det var dog værst på første halvdel af turen. Efter 15-16 km. fik jeg heldigvis lidt mere gang i benene, hvilket resulterede i, at anden halvdel blev lidt lettere at løbe. Et vellykket træningspas blev det da trods alt til, selvom jeg godt ku ha ønsket lidt mere overskud og en bedre rytme. Men det lykkedes da for mig at få mig kæmpet igennem, hvilket egentlig var det vigtigste. Dette var så min sidste rigtig lange tur inden Rotterdam om 14 dage.

I alt på dagen: 30,3 km.
I alt på ugen: 161,7 km.

Evaluering af ugen: 
En udmærket træningsuige med nogle fornuftige kvalitetspas og en god mængde. Dette var så min sidste hårde træningsuge inden Rotterdam. Nu venter der 14 dages nedtrapning. Dette kommer til at foregå på den måde, at mængden sættes kraftigt ned, mens jeg dog forsøger at bibeholde kvaliteten i træningen. Kvalitetspassende kommer dog til at blive lidt kortere, end de ellers har været.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar