søndag den 17. marts 2013

Træning søndag d. 17/3 - 2013

Kl. 10.30: 4 km. opv. Løb så Dupont 10 km. på 34.32 minutter. (4.27 pr. km.) 5 km. afjog.
Planen med dette løb var jo som bekendt at Jeppe og jeg skulle hjælpe Kenneth med at løbe PR på 10 km. Jeg kunne så bare allerede efter 2 km. mærke, at kenneth virkelig var godt løbende, og at jeg ikke havde ben og overskud til det store. Derfor lod jeg mig allerede på dette tidspunkt falde fra em og løb resten af vejen i et mere overkommeligt tempo. Fin tempotur.

Men jeg må sige et stort tillykke til Kenneth for sit imponerende løb. Han satte PR med 1 minut med tiden 33.08 min. med en rigtig god afslutning på de sidste 3 km. Det lover bestemt rigtig godt frem imod vores tur til Rotterdam marathon om 4 uger.

I alt på dagen: 19 km.
I alt på ugen: 160,5 km.

Evaluering af ugen:
Denne træningsuge er forløbet ganske som planlagt. Træningen glider stille og roligt, og tingene kører som de skal. Så der er egentlig ikke så meget mere at tilføje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar