lørdag den 16. marts 2013

Træning lørdag d. 16/3 - 2013

Kl. 10.00: 21,1 km. på 1.18.40 (3.44 pr. km.) + 4 km. afjog.
Jeg var en tur på Fyn til noget svigerfamilietam-tam.. I den forbindelse deltog jeg i et lille lokalt motionsløb ved Ringe sø. Man skulle løbe 5 omgange rundt om søen. Det var bare meningen, at løbet skulle være et rent træningsløb, og med et hurtig kig på dem der var mødt op vurderede jeg også hurtigt, at dette ikke ville blive noget problem :-) Jeg lagde ud med 4.00 pr. km. i starten og trak så stille og roligt fra efter en lille km. Jeg øgede stødt gennem hele løbet, og løb i mål med masser af overskud og med et stort forspring ned til nr. 2. En hyggelig lille træningstur på en halvkuperet vindblæst rute på grus 90% af vejen.

I morgen er planen, at jeg løber Dupont løbet ved Brabrand sø. Planen er som udgangspunkt at hjælpe Kenneth Hansen til en PR på 10 km. (sub. 34.00). Men nu er der jo faldet lidt sne, så nu må vi se, hvordan tingene kommer til at forme sig på dagen.

I alt på dagen: 25,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar