søndag den 30. september 2012

Trænings søndag d. 30/9 - 2012

Kl. 7.45: 23,5 km. på 105.55 minutter. (4.30 pr. km.)
Løb en halvlang tur sammen med Bekim, Rieper og Phillip. Vi løb en ganske kuperet tur gennem Klokkedal (2 gange), op over Purhøj, hvr Bekim og jeg indlagde en bakkesprint (som jeg dog tabte) samt ud igennem Bjerre skov. Super hyggelig tur fra morgenstunden.

I alt på dagen: 23,5 km.
I alt på ugen: 158,7 km.

Evaluering af ugen: 
Ugens træning har overordnet kørt helt efter planen. Især lørdagens tempotræningspas gik rigtig godt. Jeg har lige fået mit træningsprogram, som strækker sig frem til Vejle Ådal halvmarathon d. 21/10, hvor det er planen, at jeg vil satse hele butikken og gå efter en solid PR. Derefter regner jeg med at træne videre og forsøge at løbe rigtig stærkt til Nytårsløbet i Herning d. 31/12. Efter nytår er det planen er begynde marathontræningen. Jeg regner stærkt med, at jeg igen i år 2013 vælger Rotterdam marathon, som jeg også løb i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar