søndag den 23. september 2012

Træning søndag d. 23/9 - 2012

Kl. 10.00: 1 km. opv. Løb så 15 km. på 52.45 minutter. (3.31 pr. km.) 6 km. afjog.
Som nævnt i går, så skulle jeg i dag løbe som hare ved Odense marathon. jeg skulle hjælpe Simon Foss og Chris Fischer, som begge gik efter en tid solidt under de 2.30. Det gik ganske fint med at holde et stabilt tempo. Dog mister jeg dog lidt fartfornemmelsen på nogle nedløb, men jeg får heldigvis forholdsvis hurtigt justeret tempoet tilbage, hvor det skulle være. Jeg fik afleveret de 2 perfekt ved 15 km. Desværre begynder de at få kriser efterfølgende (Simon ved 21 km. og Chris lidt efter 30 km.), og der er desværre ingen af dem, som nåede deres mål.

I alt på dagen: 22 km.
I alt på ugen: 147,6 km.

Evaluering af ugen:
Jeg føler efterhånden, at jeg er ved at finde ind i en rigtig god træningsrytme igen. Samme gode rytme, som jeg løb med i sommers. Dog føler jeg mig ikke super hurtig pt. Jeg er dog ret sikker på, at jeg lige nu er i ganske god halvmarathonform, men kommer ved ned under de 10 km. kommer jeg til kort. Men lige for tiden er min motivation på at løbe lange løb også meget større, end min lyst er til at løbe kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar