søndag den 5. august 2012

Træning søndag d. 5/8 - 2012

Kl. 8.30: 13,5 km. på 53.05 minutter. (3.56 pr. km.)
Løb en morgentur ud omkring Bygholm sø, samt lidt ud i nordvestbyen. Løb sammen med Jacob Marcussen, som er ved at komme sig efter en længere skadesperiode.

Kl. 14.45: 7 km. på 27.55 minutter. (3.59 pr. km.)
Løb en lille tur fra mine forældre og ud i Bollerskov.

Kl. 15.45: Cyklede 43 km. på racer med 29 km/t. i snit sammen med min far. Super med lidt alternativ træning. Vi kørte en tur ud omkring Juelsminde. God tur. jeg kørte ganske godt på bakkerne.

I alt på dagen: 20,5 km.
I alt på ugen: 151,4 km.

Evaluering af ugen:
Endnu en super uge veloverstået i mængden af gode træningsuger. Jeg har følt mig godt løbende på mine ture, og så har jeg fået løbet nogle rigtig gode kvalitetspas. Især testen i fredags, hvor jeg satte PR rundt om Bygholm sø var rigtig fedt for selvtilliden, og det understreger jo bare for alvor, at formen er rigtig god.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar