lørdag den 25. august 2012

Træning lørdag d. 25)8 - 2012

Kl. 13.40: 2,5 km. opv. Løb så JuelsmindeRun ½ marathon (21,1 km.) på 1.13.29 (3.29 pr. km.) 2 km. afjog.
Jeg stillede til start ved dette løb med en sejr som eneste mål. Jeg vandt løbet sidste år på 1.15.55, så jeg ville gerne vinde igen i år. Jeg var egentlig ligeglad med tiden, da ruten overhovedet ikke er hurtig, og det derfor er sejren der er mest vigtig. Da startskuddet lød gik jeg i front, og satte fra start et stabilt tempo på omkring 3.27 pr. km. de første -4 km. Efter ca. 1 km. var det kun Søren Rasmussen der stadig hang på. Vi løb sammen indtil vi passerede 1. runde (man skulle løbe 4 omgange på en 5,2 km. rundstrækning.). Jeg kunne mærke, at jeg følte mig utrolig stærk og godt løbende, så jeg lagde ret hurtigt afstand til ham, da jeg fik hul. Jeg holdt et ganske stabilt tempo under hele løbet, og hele vejen havde jeg en god fornemmelse af overskud og styrke. Jeg løb i mål som sikker vinder af løbet i en tid, som på denne rute er ganske god og som tydeligt viser, at der ligger en fed PR og venter på mig på en bedre rute med et skarpt felt.

I alt på dagen: 24,6 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar