fredag den 3. august 2012

Træning fredag d. 3/8 - 2012

Kl. 8.30: 8,8 km. på 36.10 minutter. (4.07 pr. km.)
Kort morgentur med Jeppe på Bollerstien.

Kl. 16.30: 3 km. opv. Løb så Bygholm sø rundt - 7,4 km. på 24.10 minutter. (3.16 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg satte PR med 9 sekunder på min tempoløbsrute rundt om Bygholm sø. En rute jeg har løbet til bevidstløshed de seneste 7-8 år. Så jeg kender ruten ganske godt, og jeg har tit brugt den til at teste mig selv på. I dag havde jeg allieret mig med Jeppe, som skulle hjælpe mig med at løbe en ny PR hjem. Det gik helt efter planen, og vi fik holdt et meget jævnt og stabilt tempo hele vejen. Vi passerede 5 km. mærket på 16.18 og holdt tempoet til mål. Rigtig godt for selvtilliden med denne test, som med alt tydelighed viser, at den træning jeg laver pt. virker. Fedt!

I alt på dagen: 22,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar