tirsdag den 31. januar 2012

Træning tirsdag d. 31/1 - 2012

Kl. 10.00: 15,7 km. på 71.00 minutter. (4.31 pr. km.)
Rolig tur rundt om Bygholm sø på skovstierne samt en sløjfe ud omkring Kørup. Løb sammen med Jeppe i det flotte snedækkede vintervejr. Fin tur.

Kl. 16.15: 14,4 km. på 62.30 minutter. (4.20 pr. km.)
Stille tur i Bollerskov med Jeppe. Jeg er begyndt at fokusere mere på at få slappet godt af på mine mellemdage, så jeg kan være ordentlig frisk til de dage, hvor jeg skal løbe kvalitet. Så nytter det jo ikke, at man kører sig selv ned, så man ikke får ordentlig udbytte af de hårde træningsdage, så her på mellemdagene handler det blot om at få en masse kilometer på kontoen uden at overanstrenge sig for meget. Det der så godt kan være lidt et problem er så bare, at når man træner med andre (som jeg ofte gør), skal der ligesom være enighed om tempoet, hvilket der ikke altid helt er :-) Men i denne periode, hvor vi stort set kun løber på snedækkede stier i skoven, sætter underlaget jo sine naturlige begrænsninger for tempoet.

I alt på dagen: 30,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar