søndag den 15. januar 2012

Træning søndag d. 15/1 - 2012

Kl. 7.30: 11 km. på 49.30 minutter. (4.30 pr. km.)
Løb en rolig morgentur i Odense sammen med Patrik Larsen. En løber som tidligere har løbet for Odense atletik, men som desværre har haft nogle længere skades perioder, som har gjort, at han midlertidigt har droppet at løbe på højt plan. Han var ellers en rigtig god ungdomsløber for ca. 4 år siden. Jeg har sidenhen fundet ud af, at vi er grandfætre. Verden er lille :-)

Kl. 17.30: 8 km. på 31.30 minutter. (3.56 pr. km.) + 20 minutters romaskine og styrkeøvelser.
Træning nede i Sundhedshuset. Jeg løb en tur på bånden inden jeg lavede styrke. Jeg følte mig rigtig godt kørende i dag. Både i morges og her til aften.

I alt på dagen: 19 km.
I alt på ugen: 120,9 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar