onsdag den 1. februar 2012

Træning onsdag d. 1/2 - 2012

Kl. 8.00: Diverse cirkeltræningsøvelser i idrætstimerne.
Der blev desuden også lavet en "Bib test" som jeg dog sad over af hensyn til eftermiddagens intervalpas. Der er ingen grund til at ødelægge sig selv med sådan noget pjat, ved at løbe sig ud på sådan en test med en masse vendinger inde i en hal. Det er jo trods alt marathon der er i fokus nu. Så må man være fornuftig at lade vær med at lave en masse dumme ting, for derefter at få en evt. skade eller træthed.

Kl. 14.00: 5 km. opv. 5*2 km. pause 2 min. 5 km. afjog.
Det gik ganske efter planen i dag, hvor der i mit program stod, at jeg skulle holde et tempo på lige under 3.30 på dagens intervaller. Dette gik helt fint med et snit på 3.27 pr. km. Tider: 7.05, 6.52, 6.55, 6.48, 6.53. På den første skulle jeg dog lige ramme det korrekte tempo, hvilket også ses på det første interval. Jeg følte mig rigtig godt løbende, og havde godt med overskud. Jeg løb ude ved Bygholm sø, hvor der heldigvis er ryddet for sne på den side af søen, hvor jeg altid løber mine intervaller, så det var helt perfekt. Den kolde luft generer mig i øvrigt heller ikke det store. Det er da ihvert fald bedre end hedebølgehelvedet.

I alt på dagen: 20 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar