onsdag den 18. januar 2012

Træning onsdag d. 18/1 - 2012

Kl. 9.15: 15,2 km. på 68.40 minutter. (4.22 pr. km.)
Jeg løb en rolig tur på skovstierne rundt omkring Bygholm sø og ud omkring Kørup. Jeg følte mig ganske frisk og letløbende. For en sjælden gangs skyld løb jeg med Ipod :) Det er egentlig ikke noget jeg normalt gør, men jeg fik lige lyst til det i dag. Så jeg løb altså rundt ude i skoven og lignede en ægte motionist... Hmm... Jeg havde i øvrigt fået fri fra mine morgentimer i dag, så det udnyttede jeg selvfølgelig til at få løbet dagens første pas. Nu er jeg jo inde i en perriode, hvor jeg ikke rigtig gider at løbe inden kl. 8, fordi mit skoleskema ser ud som det gør.

Kl. 20.45: 7 km. på 28.00 minutter. (4.00 pr. km.) + 20 min. romaskine og styrkeøvelser.
Træning i Sundhedshuset efter lukketid. Det er sgu ret fedt at ha en far, som ejer et træningscenter, så man bare kan tage derned, når der ikke er andre dernede. Så jeg fyrede op for Metallica på anlægget, og gik ellers bare igang med at træne og koblede hjernen fra.

I alt på dagen: 22,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar