søndag den 1. januar 2012

Træning søndag d. 1/1 - 2012

Kl. 15.15: 8,2 km. på 35.55 minutter. (4.23 pr. km.)
Joggede en stille og rolig tur med Mikael og jeppe. Jeg var noget kvæstet. Nok en kombination af gårsdagens løb, samt en god (men ikke særlig appelsinfri) nytårsaften.

I alt på dagen: 8,2 km.
I alt på ugen: 101,6 km.
I alt i 2011: 6365 km.
Snit pr. uge: 122,4 km.
Ingen fridage.

Evaluering af året 2011
Det har været en udmærket sæson. Jeg har dog ikke haft den helt store fremgang - sat de store PR tider. Men jeg har lært en del om mig selv, og hvad jeg skal gøre for at blive en bedre løber. Men trods den manglende fremgang i denne sæson har jeg dog stadig haft nogle fede og gode konkurrencer, som jeg har været rigtig godt tilfreds med. Jeg sys især, at jeg har haft nogle gede halvmarathonløb. Nytårsløbet fra i går gør også, at jeg går ind i 2012 med troen på en rigtig god sæson. Fokus bliver først og fremmest at lave en rigtig god marathondebut den 15. april (enten i Paris eller i Rotterdam). Hvad der så skal ske efterfølgende er endnu ikke planlagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar