torsdag den 12. januar 2012

Træning torsdag d. 12/1 - 2012

Kl. 14.15: 15,2 km. på 68.00 minutter. (4.28 pr. km.)
Løb en tur ud omkring Hatting med Mikael. Det blæste ad helved til i dag, og vi havde ekstrem meget modvind på første halvdel af turen hvor farten nok var omkring de 4.50 pr. km. I medvinden på anden halvdel af turen løb vi så 4.10 fart. Måske heller ikke det smarteste at vælge en så åben rute, når det blæste så meget. Men det var nu en okay tur alligevel.

Kl. 21.00: 5 km. på 18.45 minutter. (3.45 pr. km.) + 20 minutters romaskine og styrkeøvelser.
Løbeturen var på løbebånd. Jeg tog en tur ned i Sundhedshuset efter lukketid og trænede lidt. Det fede ved at træne på dette tidspunkt er, at man har rummet for sig selv, og derfor har mulighed for at fyre noget fedt musik på anlægget, og så bare skrue op. Fin lille aftentræning, hvor jeg fik givet den lidt gas på romaskinen. Jeg fik ikke nær så ondt i røven i dag. Jeg har fundet ud af, at jeg skal ha 3 små stykker gulvtæppe liggende ovenpå hinanden til at sidde på. Det fungerede rigtig godt, så det må jeg gøre fremover.

I alt på dagen: 20,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar