mandag den 23. januar 2012

Træning mandag d. 23/1 - 2012

Kl. 12.45: 21 km. på 82.45 minutter. (3.56 pr. km.) inkl. 3600m. på 12.00 minutter. (3.20 pr. km.)
Jeg løb en tur på knap en times tid inden jeg skulle mødes med mit idrætshold på Dagnæs stadion for at lave en coopertest. Jeg havde besluttet mig inden testen for at løbe den med 3.20 pr. km. da jeg ikke rigtig mener, at sæson og forhold tillod at gå ud og løbe en max test. Vi løb på den utrolig elendige grusbane, som også i dag flød med isvandpytter i inderbanen, som man skulle løbe udenom. På trods af det følte jeg mig rigtig godt løbende, og min plan om at holde 3.20 pr. km. gik helt efter bogen, så det var ganske fint.

Kl. 18.00: 9,4 km. på 38.45 minutter. (4.07 pr. km.)
Løb en lille tur ud omkring Torsted med Jeppe. Jeg var ganske letløbende. Jeg nyder at det er blivet lidt koldere. Så længe det holder tørt og ikke blæser, så er det rigtig fedt at træne i.

I alt på dagen: 30,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar