lørdag den 7. januar 2012

Træning lørdag d. 7/1 - 2012

Kl. 16.00: 10,7 km. på 45.00 minutter. (4.12 pr. km.)
Løb en lille tur ud for enden af Bollerstien med en halvsyg Jeppe. Jeg tog dog lige en ekstra lille sløjfe i skoven imens han klarede sine latrinære behov i skovbunden :-) Det var egentlig min plan, at jeg ville ha løbet intervaller i dag, men det gad jeg ganske enkelt ikke rigtig da det så kom til stykket. I denne tid befinder jeg mig i en 3 ugers "pause" periode, hvor træningen er en smule lystbetonet inden marathontræningen begynder, og når man er i en sådan periode, så er min holdning, at gider man ikke løbe det man har planlagt, så skal man lade vær. Det er vigtigt, at man ikke er brændt ud, når en ny træningsperiode begynder. Jeg følte mig dog ganske godt løbende i dag.

I alt på dagen: 10,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar