onsdag den 11. januar 2012

Træning onsdag d. 11/1 - 2012

Kl. 13.45: 12,4 km. på 51.50 minutter. (4.11 pr. km.)
Løb en tur med Jeppe rundt om Bygholm på de kuperede skovstier. Jeg var egentlig fint løbende, men jeg magtede dog ikke helt, at Jeppe begyndte at løbe progressivt sidst på turen. Det er jo ikke os alle, der har lagt stille i 4 dage, og har dårlig samvittighed over manglende træning :-)

Kl. 18.00: 6,6 km. på 28.55 minutter. (4.23 pr. km.) + det løse.
Joggede en tur op til Dagnæs stadion hvor jeg havde en aftale med nogen fra hjemmeværnet, som skulle lave noget løbetræning. Det jeg løb med dem vil jeg dog ikke skrive ind, da jeg ikke rigtig synes det tæller som træning. Vi snakker 6-7 min. pr. km. og endnu langsommere.

I alt på dagen: 19 km.

1 kommentar:

  1. 6-7 min/km er fortrinlig træning.... skriv du det bare ind :-)

    SvarSlet