mandag den 10. september 2018

Træning søndag d. 9/9 - 2018

Kl. 7.00: 6 km. på 27.20 minutter. (4.33 pr. km.)
Kort morgen restitutionstur hjem fra nattevagt.

Kl. 15.30: 8,9 km. på 42.25 minutter. (4.39 pr. km.) + styrkeøvelser - mave, ryg.
Restitutionstur sammen med Kenneth.

I alt på dagen: 14,9 km.
I alt på ugen: 150,6 km.

Evaluering af ugen: 
Ugens træning er gået godt. Jeg fik løbet 2 gode kvalitetspas, en god langtur, samtidig med at den samlede mængde også var ganske acceptabel. Om 7 uger går starten til Frankfurt marathon, som jeg agter at deltage i. Jeg har ikke rigtig kunnet finde formen frem her hen over sommeren, men med lidt mere fokus og målrettet træning, tror jeg på, at jeg godt kan finde en fornuftig form frem. En PR form er dog ikke realistisk at grave frem pt. Men jeg tror bestemt på, at jeg kan grave et stabilt marathonløb frem, hvis træning og ikke mindst min formkurve fortsætter i den retning, som jeg kan mærke, at den er på vej hen ,od.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar