tirsdag den 7. august 2018

Træning tirsdag d. 7/8 - 2018

Kl. 10.30: 7 km. på 32.05 minutter. (4.35 pr. km.)

Kl. 19.40: 4 km. opv. Løb så 5000m. til TRACKS i Århus på 16.52 minutter. (3.23 pr. km.) 4 km. afjog.
Som nævnt for et par dage siden, så havde jeg ikke de store forventninger til dagens race. Dog havde jeg nu nok alligevel regnet med, at jeg komme løbe omkring 16.15-16.30 på rutinen. Det var ikke tilfældet i dag. Løbet startede mindre heldigt for mit vedkommende. Jeg blev lukket meget inde i starten, hvilket resulterede i, at jeg måtte lade mig falde ned bagerst i feltet for at kunne komme udenom øvrige løbere, for derefter at løbe mig selv frem i feltet, da ingen ville lukke mig ud. Dette resulterede i, at jeg skulle bruge en hel del kræfter på at bremse for derefter ar accelerer, hvilket ikke ligefrem er godt for en dieselmotorløber som mig. Jeg nåede derfor aldrig op hvor jeg skulle ligge i feltet, hvilket nok tog lidt af motivationen fra mig. Men istedet for at vælge den nemme løsning at trække DNF kortet, valgte jeg at gennemfører løbet og tage det som en god gang træning.

I alt på dagen: 20 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar