søndag den 5. august 2018

Træning søndag d. 5/8 - 2018

Kl. 9.30: 10,6 km. på 48.05 minutter. (4.32 pr. km.)
En stille tur med Jeppe, hvor vi løb lidt i Klokkedal skov og igennem Boller ovre skov.

Kl. 16.45: 11 km. på 46.45 minutter. (4.15 pr. km.)
Løb en tur, hvor jeg løb ned på Banegården for at følge min datter til toget. Derefter løb jeg lidt rundt i Bygholm park, inden jeg løb hjem.

I alt på dagen: 21,6 km.
I alt på ugen: 142,9 km.

Evaluering af ugen:
En ganske udmærket uge, hvor jeg trods familieforøgelse for en uge siden fik løbet en ganske acceptabel mængde. Til gengæld blev det dog kun til et enkelt fartpas. I overmorgen løber jeg 5000m. ved Tracks i Århus. Jeg har ikke de mega store forventninger. Jeg skal op og teste min nuværende form efter en sommer uden konkurrencer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar