søndag den 20. januar 2013

Træning søndag d. 20/1 - 2013

Kl. 11.00: 4 km. opv. 10 km. på 34.36 minutter. (3.28 pr. km.) til 1. runde af Dupond løbende. 2 km. afjog.
Efter 4 uger, hvor jeg stort set intet kval har lavet udendørs havde jeg ingen anelse om, hvad jeg kunne løbe i dag. Men jeg synes faktisk det gik godt i dag. jeg følte mig stærk og godt løbende. Der lå sne flere steder på ruten, men grundlæggende var forholdene okay i dag. Det var dog  et godt stykke under frysepunktet. Men super lækkert vejr at løbe i. Et rigtig fint træningsløb.

I alt på dagen: 16 km.
I alt på ugen: 105,8 km.

Evaluering af ugen:
Jeg føler at efterveerene af sygdomsperioden er helt ude af kroppen nu. Jeg har haft en ganske fin træningsuge, hvor jeg har følt mig ganske fint løbende. Dog har jeg alligevel valgt at holde mængden lidt nede, da dette er min sidste uge inden marathontræningen starter, hvor jeg nok skal komme til at løbe en ordentlig røvfuld kilometer. Som sidste år løber jeg Rotterdam marathon som ligger d. 14. april. Dvs. om præcis 12 uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar