mandag den 14. januar 2013

Træning mandag d. 14/1 - 2013

Kl. 17.00: 3 km. opv. 12*1 minut. pause 1 min. 3 km. afjog.
Løb et lille intervalpas på bånd. Løb med 20 km/t. Hvis man kigger på min træning de seneste 2 dage, vil der nok være nogle folk i min inderkreds, som vil mene, at jeg i den grad modsiger mig selv, da jeg op til flere gange det seneste år har "kæftet op" om, at jeg ihvert fald ikke skal løbe på bånd :-) Det skal jeg som udgangspunkt stadigvæk heller ikke. Ihvert fald ikke i de målrettede træningsperioder, men nu her, hvor min motivation halter og det bare handler om at få lavet en lille smule, så er mine principper altså lidt løsere end de plejer at være. Fra på mandag skulle jeg gerne være top motiveret og klar til en helt ny træningsperiode, samt i øvrigt et helt nyt kapitel i mit liv generelt. Men da denne blog udelukkende er en træningsblog, så vil jeg spare folk for yderligere detaljer om sidstnævnte. Jeg kan bedst lide at holde tingene i mit liv adskilt fra hinanden.

I alt på dagen: 10 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar