søndag den 22. juli 2012

Træning søndag d. 22/7 - 2012

Kl. 10.30: 29 km. på 2 timer (præcis) (4.08 pr. km.)
Løb en rigtig god lang tur ud omkring Brabrand sø og rundt omkring på Brabrandstien. Løb de første 19 km. med Nina hvorefter jeg løb de sidste 10 km. alene med lidt under 4.00 i snit. En rigtig god tur, hvor jeg følte mig super løbende hele vejen. Perfekt søndagstur.

I alt på dagen: 29 km.
I alt på ugen: 170,8 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en rigtig god uge med en ganske høj mængde. Jeg føler virkelig, at jeg træner godt for tiden, og min restitutionstid er ganske god. Jeg føler mig på en måde utrættelig, hvilket faktisk er en ganske fed følelse. Hvis jeg kan fortsætte denne træningsrytme i et stykke tid endnu, så kan jeg da ikke blive andet end skarp, når jeg skal til at løbe nogle konkurrencer igen. Lige nu har jeg faktisk ingen anelse om, hvad jeg vil satse på. Jeg træner bare uden at vide, hvad jeg konkret træner til. Men mon ikke jeg løber nogle 5000m. løb i sensommeren og så nogle 10ere og halvmarathons i september/oktober?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar