onsdag den 25. juli 2012

Træning onsdag d. 25/7 - 2012

Kl. 9.15: 4 km. opv. 15*400m. pause 1 min. 4 km. afjog.
Løb intervallerne med 74 i snit. Ikke de hurtigste tider, men jeg valgte at fokuserer på en god rytme, samt forsøge at løbe med et godt overskud (hvilket også lykkedes), istedet for at brænde mig selv helt af. Jeg valgte at træne dagens kvalitet ret tidligt på dagen for at undgå for meget varme, men det var allerede ret varmt da jeg løb. Jeg trænede alene på Århus stadion.

Kl. 22.30: 10 km. på 41.10 minutter. (4.07 pr. km.)
Løb fra Kolt til Århus efter en grill aften hos Mikaels forældre. Jeg løb bare i et par surfershorts og et par sko, som jeg havde lånt, da jeg ikke havde træningstøj med derud og det blev ret sent inden vi tog derfra. Ganske fin tur.

I alt på dagen: 24 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar