søndag den 9. august 2015

Træning søndag d. 9/8 - 2015

Kl. 15.00: 30 km. på 124.05 minutter. (4.08 pr. km.)
Jeg løb en god lang tur med Camping Niels og Henrik Holm, hvor vi løb 4 gange rundt om Bygholm sø. Niels skulle løbe et marathonspecifikt pas, hvor han skulle indlægge 5*4 km. undervejs i 3.55 pace. Dette valgte jeg bare at løbe med på. Jeg følte mig ganske frisk hele vejen, hvilket jeg ogsp helst skulle.

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 171,2 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en god uge, hvor mængden efterhånden begynder at blive presset op på et niveau, hvor det er sjovt. Samtidig får jeg også løbet nogle ganske acceptable kvalitetspas. Nu skal jeg jo efterhånden til at ha finpudset min form. Som nævnt i sidste uge løber jeg DM halvmarathon i København d. 13. september. Derudover stiller jeg op til DM marathon i Odense d. 4. oktober, så jeg skal også til at nogle marathonpas i benene. Derfor kommer de næste ugers træning til at være ganske hårde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar