mandag den 17. august 2015

Træning mandag d. 17/8 - 2015

Kl. 15.45: 4,4 km. opv. Løb så 2*3 km. + 2*1 km. pause 2 min. 5 km. afjog.
Jeg løb dette pas ovre ved Bygholm sø, og det kørte rigtig godt. Meningen var at løbe de første 2 lange intervaller med noget der minder om halvmarathonpace, for derefter at hamre lidt igennem på de 2*1 km. Det gik planmæssigt, og jeg fik løbet et rigtig fint pas, hvor jeg ramte følgende tider: 10.28, 10.23, 3.04, 3.02. Jeg var lidt nervøs inden passet, hvordan min krop ville reagere i dag, når jeg de seneste 2 dage har følt mig fuldstændig stegt og kvæstet under mine træningsture. Jeg følte mig dog meget mere frisk i dag. Det har helt sikkert hjulpet på det hele med en god nattesøvn på 9-10 timer. Det var tiltrængt.

I alt  på dagen: 17,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar