søndag den 23. august 2015

Træning søndag d. 23/8 - 2015

Kl. 15.15: 32,4 km. på 134.25 minutter. (4.09 pr. km.)
Løb en god lang tur 4 gange rundt om Bygholm sø + det løse sammen med Jan Haughuus og Camping Niels. Jeg valgte bare at joine Niels¨s program, hvor han skulle løbe 6*4 km. indlagt i 3.55-4.00 pace. Dette ville jo give mig en god lang tur i et ganske overkommeligt tempo, hvor jeg på ingen måde skulle føle mig presset, hvilket jeg naturligvis heller ikke gjorde :-) Jeg var frisk hele vejen. Fint træningspas.

I alt på dagen: 32,4 km.
I alt på ugen: 152,7 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en ganske fin uge. Jeg har løbet 3 gode kvalitetspas, hvor 2 af dem har været i et lidt højere pace, end jeg ellers for det mest ligger og løber i i denne tid, hvor fokus er halv og helmarathon. Den samlede mængde har i denne ugen igen ikke været sådan mega høj. Jeg har ligesom fokuseret lidt mere på de enkelte elementer i træningen fremfor at få en bestemt mængde. Til gengæld fik jeg sluttet ugen af med den længste træningstur i lang tid, så alt i alt har det været en rigtig god træningsuge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar