søndag den 16. august 2015

Træning søndag d. 16/8 - 2015

Kl. 9.45: 20 km. på 93.20 minutter. (4.40 pr. km.)
Joggede en stille og rolig tur med Holm og Kenneth. Jeg følte mig stadig lidt flad.

I alt på dagen:20 km.
I alt på ugen: 153,3 km.

IEvaluering af ugen: 
Sådan overordnet set har det været en ganske god uge, hvor mine 2 kvalitetspas blev gennemført som planlagt. Dog har jeg følt mig noget nedslidt sidst på ugen, og jeg måtte korte min lange tur lørdag lidt af, fordi jeg var træt. I denne uge har jeg kun løbet 7 træningspas - dvs. ingen dobbelpas, og det var således planen, at jeg skulle nå op på 160 km. på 7 pas. Dette måtte jeg dog droppe, fordi lørdagens lange tur blev kortet ned, og jeg vurderede, at det ikke ville være fornuftigt at skulle indhente det søndag. I den kommende uge vil jeg ha nogle flere dobbelpas, så jeg kan få træningen lidt mere delt op. Det bliver jeg nødt til, hvis jeg skal holde mængden oppe over de 160 km. Det andet er simpelthen for hårdt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar