søndag den 12. februar 2012

Træning søndag d. 12/2 - 2012

Kl. 10.30: 30 km. på 2.10.40 timer. (4.21 pr. km.)
Løb en god lang asfalt tur 2½ gange rundt om Bygholm sø og en tur ud gennem Hatting. En rigtig god tur. Løb i et ganske roligt tempo. Dog let progressivt hele vejen.

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 146,7 km.

Evaluering af ugen:
Endnu en god uge veloverstået. Jeg synes træningen går rigtig godt for tiden. Jeg får løbet nogle rigtig gode kvalitetspas, og føler mig også frisk på mine mellemdage. Min restitutionsevne er rigtig god for tiden, og jeg føler formen er opadgående. Jeg er faktisk begyndt at frygte, at jeg måske topper for tidligt. Det har nemlig overrasket mig noget, at jeg allerede nu føler mig så godt kørende. Men det kan jo være, at jeg bliver endnu bedre. Det kan man da kun håbe.

1 kommentar: