lørdag den 4. februar 2012

Træning lørdag d. 4/2 - 2012

Kl. 10.00: 3,5 km. opv. Løb så 4-3-3-2 km. pause 3 min. 2,5 km. .afjog.
Jeg trænede i Århus sammen med AGF drengene ude på Brabrand stien. Det var pisse koldt - Nok omkring minus 8 grader. Men på trods af det gik det mega godt, og jeg følte mig super godt løbende og skarp. Tider: 13.56, 10.04, 10.15, 6.33. Lidt hurtigere end planlagt, men sådan er det jo, når man ligger i en gruppe.

Kl. 14.00: Lidt over 1 time på skøjter i skøjtehallen i Århus.
Jeg er ganske skarp til at stå på skøjter. Desværre var der bare en eller anden klaphat, som pludselig synes, at han skulle køre den modsatte vej rundt end alle andre. Det resulterede i, at jeg i MEGET høj fart smadrede direkte ind i ham og lavede et (ret fedt) styrt, med et 3 dobbelt rullefald, som i sig selv ikke gjorde ondt. Desværre kom jeg bare til at sætte af med mit håndled, da jeg landede, hvilket har resulteret i en forstuet hånd, som jeg stort set ikke kan bruge. Jeg satser dog ikke på, at det kommer til at ødelægge min træning, men nu må vi se, hvordan den har det i morgen på min lange tur.

I alt på dagen: 18 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar