onsdag den 15. februar 2012

Træning onsdag d. 15/2 - 2012

Kl. 15.30: 2,7 km. opv. Løb så 7,4 km. + 5 km. tempoløb. pause 4 min. 4,1 km. afjog.
Løb passet ude ved Bygholm sø. Det første tempoløb var hele vejen rundt om Bygholm sø, som jeg løb i 26.06 min. (3.32 pr. km.) mens jeg bare løb om til 5 km. mærket på andet ryk. De 5 km. blev løbet i 17.20 min. (3.28 pr. km.). Jeg fik løbet i det pace, som jeg på forhånd havde planlagt, og det kørte ganske okay. På afjogningen følte jeg mig dog en anelse tømt for sukker, men ellers følte jeg mig ganske fint løbende hele vejen. Jeg trænede sammen med Jeppe og Bekim, som var med på detførste halvdel af det første ryk, hvorefter de tabte 15 sek. til mig til sidst. Andet ryk var det kun Jeppe og jeg der løb, og der løb Jeppe i et højere tempo end mig fra start. Fint pas.

I alt på dagen: 19,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar