søndag den 26. februar 2012

Konkurrence søndag d. 26/2 - 2012

Kl. 10.30: 3 km. opv. Løb så 3. runde af Danisco cup 10 km. på 33.05-33.10(??) (3.19 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg skal starte med at fortælle, at det lykkedes for mig at løbe forkert på den  sidste km. med en 9 km. tid på 29.49.!!! Jeg havde et fantastisk løb, hvor jeg bare følte, at det kørte ekstremt godt hele vejen. Jeg lå i en gruppe på 4-5 mand, som jeg fik løsrevet mig fra lidt efter 5 km. som i øvrigt blev passeret i 16.37. Derefter løb jeg alene resten af vejen og følte mig virkelig stærk. Desværre kom jeg til at dreje fra et forkert sted op mod målområdet, så jeg desværre ikke fik tiden noteret. Jeg gad ikke rigtig at løbe over målmåtten og få en hel forkert tid registreret, men jeg valgte at fortsætte i løb til, jeg havde nået de 10 km. Men der er ingen tvivl om, at jeg godt ku ha holdt under 3.20 på den sidste km. Selvfølgelig er det utrolig ærgeligt, at jeg ikke fik tiden på papiret, når den nu var så god, men omvendt, så var formålet med dagens løb også at teste formen af, for at se, hvor jeg står pt. Jeg er ganske godt tilfreds med min præstation, som vidner om, at jeg er der, hvor jeg skal være lige nu :-) Så jeg gider ikke at lade mig slå ud af mit lille "stunt".

I alt på dagen: 16 km.
I alt på ugen: 110,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar