torsdag den 9. februar 2012

Træning torsdag d. 9/2 - 2012

Kl. 10.30: 14,4 km. på 67.10 minutter. (4.40 pr. km.)
Restitutionstur i Bollerskov. Ren afslapning og chilleragtigt :-) Torsdag vil komme til at fungere som min restitutionsdag, hvor jeg skal løbe meget langsomt, og eneste formål er restitution. Det er  vigtigt at man overholder disse dage, og ikke bar kører hårdt på, hvilket faktisk godt kan være svært, hvis man er inde i en god "utrættelig" rytme, som jeg er i øjeblikket. Denne rytme skulle jo gerne vare ved, og derfor handler det jo om at man hele tiden tænker 4-5 dage frem i ens plan, så man får grebet tingene an på en fornuftig måde. Jeg har i øvrigt også helt fri fra skole om torsdagen, så nu står resten af dagen på INGENTING !! Det kan jeg vist lige overkomme :-)

I alt på dagen: 14,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar