søndag den 18. september 2011

Søndag d. 18/9 - 2011

Kl. 14.00: 2 km. opv. Løb så Skanderborg sø rundt (21,1 km.) på 1.17.21. Jeg blev nr. 2. Ca. 3 minutter efter Jens Munk fra 1900. Jeg kendte min plads fra start. Jeg lod bare Jens løbe, og koncentrerede mig bare om at holde min 2. plads. Jeg havde et par stykker med mig. Den ene faldt dog allerede fra efter 5 km. Den anden holdt på ud til 17 km. hvor jeg fik ham kørt træt med alle mine yo-yo-ryk op ad bakkerne. Jeg lod ham så komme op til mig, når det gik ned ad, og så skruede jeg på tempoet, når det gik lige ud eller op ad bakke :-) Så han fik sig sgu en hård tur! Ruten er ganske kuperet med en del lange og seje bakker, Jeg er ganske fint tilfreds med mit løb, som bare var et lille træningsløb, hvor jeg havde en fin rytme gennem hele løbet.

I alt på dagen: 23 km.
I alt på ugen: 131,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar