tirsdag den 14. januar 2020

Træning mandag d. 13/1 - 2020

Kl. 6.45: 10 km. på 46.35 minutter. (4.39 pr. km.)
Morgentur hjem fra nattevagt.

Kl. 14.30: 20 km. på 89.45 minutter. (4.29 pr. km.)
En transport tur op til arbejdet. Undervejs var jeg en tur omkring Bygholm sø på skovstierne og en tur ude omkring sløjfen ved Kørup.

I alt på dagen: 30 km.

Jeg har for øvrigt endnu ikke fået evalueret 2019 sæsonen. Rent konkurrencemæssigt er der vidst ikke så meget at sige. Det har nok overordnet set været min dårligste konkurrence sæson til dato. Jeg har ikke løbet nogle nævneværdige resultater i 2019. Rent træningsmæssigt lagde jeg ud med et træningsophold i Kenya, hvor jeg samtidig døjede med en fodskade før og efter dette ophold. Denne skade satte en stopper for min grundtrænings, hvilket ødelagde forårs sæsonen. Jeg fik løbet et enkelt marathonløb i 2019, som var ved DM marathon i Odense d. 29. september. Jeg løb 2.38 høj ved den lejlighed og jeg havde et nogenlunde tilfredsstillende race, hvor jeg sammen med HLK var med til at vinde hold sølv. Min samlede kilometermængde i 2019 blev 6848 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar