mandag den 27. januar 2020

Træning søndag d. 26/1 - 2020

Kl. 14.45: 30,3 km. på 146.10 minutter. (4.49 pr. km.)
Jeg joggede en lang afsalt tur med babyjogger. Turen gik ud forbi Bygholm sø, ud gennem Hatting, samt lidt rundt ude syd om byen. Jeg bliver aldrig fan af at løbe med jogger, men det er alligevel lidt lettere på asfalt. Nu har jeg også løbet 52 km. med babyjogger på 2 dage. Det må være nok for denne omgang.

I alt på dagen: 30,3 km.
I alt på ugen: 223,8 km.

Evaluering af ugen: 
Endnu en uge med en ordentlig bunke kilometer, ligesom tilfældet for de 2 foregående uger. Derved har jeg kørt 3 uger i streg med over 200 km. pr. uge i løbeskoene. Dette skulle gerne danne et fornuftigt fundament i forhold til den kommende marathontræning frem imod Hamborg marathon om 12 uger. Jeg begynder fra den kommende uge at løbe nogle flere kvalitetspas, mens mængden reduceres en anelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar