onsdag den 30. januar 2019

Træning onsdag d. 30/1 - 2019

Kl. 6.30: 15,5 km. på 74.55 minutter. (4.50 pr. km.)
Morgentur i det kuperede område. Vi er sgu ikke de bedste til at finde nye ruter, men vi forsøger da :-)

Kl. 17.00: 14 km. på 62.30 minutter. (4.28 pr. km.)
Jeg løb denne tur alene. En sammensætning af 2 rundstrækninger, som begge er noget kuperet. Dette har helt klart været min bedste tur hernede indtil videre. Jeg havde en god følelse undervejs, og jeg følte mig stærk på bakkerne. Gennemsnitsfarten ser måske ikke ud af så meget, men her oppe i højderne på de krævende ruter, er det et okay snit. Det kunne godt tyde på, at jeg så småt er ved at vænne mig til forholdene hernede. Derudover havde min fod det også ganske godt i dag.

I alt på dagen: 29,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar