torsdag den 31. januar 2019

Træning torsdag d. 31/1 - 2019

Kl. 6.45: 19 km. på 85.55 minutter. (4.31 pr. km.) inkl. 7*2 min. med 1 min. jog pause mellem.
Jeg løb en morgentur i et let progressivt tempo. Efter godt 11 km. lavede jeg nogle indlagte ryk. Jeg  lavede ingen fart labs under rykkede, da jeg blot fokuserede på rytmen og på at få pænt med intensitet på rykkene. Farten er alligevel usammenlignelig med træning ved havoverfladen, så det vigtigste er jo bare, at pulsen kommer godt op, hvilket den så også gjorde. Som sædvanlig en tur med en del højde meter. Jeg følte mig godt løbende til morgen.

Kl. 17.00: 10 km. på 47.15 minutter. (4.43 pr. km.)
Jeg løb blot en kort tur i et afslappet tempo. Jeg følte mig som i morges ganske frisk. En fin dag i løbeskoene.

I alt på dagen: 29 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar