søndag den 20. januar 2019

Træning søndag d. 20/1 - 2019

Kl. 10.00: 32 km. på 144.35 minutter. (4.31 pr. km.)
Lang søndagstur. Turens nøjagtige længde var bestemt af min årlige fødselsdags tradition, hvor jeg i km. løber min aktuelle alder, så i år blev det til 32 km. Turen bragte os ud gennem Boller skov, Klokkedal skov, et smut ud gennem Rold skov for derefter atter at løbe i Boller skov. Forlængede turen lidt i villakvarteret til sidst. Jeg løb med Jeppe.

I alt på dagen: 32 km.
I alt på ugen: 155,3 km.

Evaluering af ugen: 
Det har været en god uge. 2 vellykkede kvalitetspas, en god lang tur og en tilpas høj samlet mængde for ugen. Jeg har dog døjet en smule med min ene fod. Det er dog stadig noget, som jeg forventer går i sig selv hurtigt igen. På onsdag drager jeg på træningsophold i Kenya i 3 uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar