søndag den 13. november 2016

Træning lørdag d. 12/11 - 2016

Kl. 11.00: 4,4 km. opv. 3,4 km. på 12.10 minutter. (3.35 pr. km.) 5,4 km. aftog.
Jeg skulle ha løbet en tempotur omkring Bygholm sø. Jeg var dog så uheldig og glide et sted, hvor der lå ren is på vejen, som jeg troede, at jeg kunne løbe over. Dette var ret optimistisk, eftersom det samtidig også gik ned ad bakke. Jeg endte med at falde så lang jeg var direkte ned på knæ og hoftebenet. Det gjorde rigtig ondt og jeg valgte derfor at jogge hjem. Det kunne ha gået rigtig galt. Jeg kunne ligeså godt ha brækket hoften.

Kl. 16.45: 5 km. på 22.55 minutter. (4.35 pr. km.)
Joggede en kort tur ud til mine forældre. Jeg ville lige ud og mærke, hvordan hoften føles at løbe på efter noget stilstand. Det gjorde stadig ondt, men dog ikke værre end, at det er til at holde ud at løbe på.

I alt på dagen: 18,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar