søndag den 24. november 2013

Træning søndag d. 24/11 - 2013

Kl. 10.00: 4 km. opv. Løb så 1. etape af Lanzerote international Running Challenge 10,2 km. på 34.19 minutter. (3.22 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg stillede op i dette race for at få en god hård tempotur i benene. Det er ikke meningen, at jeg vil løbe alle etaperne. Jeg regner med, at jeg løber 1. og 4. etape, som finder sted på onsdag.  Dagens race gik ganske fornuftigt. Efter 2 km. af løbet lå jeg nr. 8-9 stykker,men jeg får stille og rolig spist mig ind på de foranliggende løbere, hvilket resulterede i, at jeg kom i mål på en 3. Plads, hvilket jeg er ganske godt tilfreds med. Jeg løb med en følelse af både fysisk og mental styrke, og jeg følte hele tiden, at jeg havde kontrol over situationen. Tilfredsstillende præstation i dag.

I alt på dagen: 17,2 km.
I alt på ugen: 102,1 km.

Evaluering af ugen:
Ugen startede knap så godt. Jeg havde et par slatne dage først på ugen. Men her sidst på ugen har jeg haft nogle rigtig gode træningsdage. Dette skulle gerne fortsætte. Jeg ser ihvert fald frem til at få løbet nogle gode træningspas, mens jeg er hernede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar