søndag den 3. november 2013

Træning søndag d. 3/11 - 2013

Kl. 12.30: 10,7 km. på 43.30 minutter. (4.04 pr. km.)
Bollerstien og Bollerskov.

Kl. 17.00: 12,9 km. på 52.10 minutter. (4.03 pr. km.)
Løb Sydby-turen sammen med Bekim. Vi løb godt til de sidste 5 km. og jeg registrerede en tid på 10.25 min. på de sidste 3 km. Udmærket tur.

I alt på dagen: 23,6 km.
I alt på ugen: 177,5 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en ganske god træningsuge. Faktisk min højeste mængdeuge i hele 2013. Til gengæld har jeg ikke løbet et eneste kvalitetspas. Jeg har dog indlagt lidt halvhurtige km. inde i nogle af mine ture i denne uge. Men som jeg har nævnt en del gange tidligere, så er fart jo heller ikke det der vægtes højest i denne tid. Det handler bare om at få en helveds masse mængde i benene, så jeg virkelig bliver stærk. Min motivation er stadig rigtig høj, hvilket den gerne skulle blive ved med at være.

Jeg har for øvrigt næsten besluttet mig fr at satse på et foårs marathon igen i 2014. Hvilket løb det bliver er dog ikke fastsat endnu. Mere om dette senere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar