onsdag den 27. november 2013

Træning onsdag d. 27/11 - 2013

Kl. 9.00 1,5 km. opv. Løb så 20,6 km. på 81.50 minutter. (3.58 pr. km.) i forbindelse med 4. etape af Lanzerote International Running Challenge.
Jeg følte af flere årsager ikke for at brænde mig selv ud i dag. Dels vidste jeg, at ruten som var annonceret som en halvmarathon var ca. 500m. for kort, og man derved ikke rigtig ku bruge tiderne til noget. Men den største årsag var dog vejret. Det blæste mega meget, hvilket jeg ganske enkelt ikke havde motivationen til at ligge at kæmpe i med tungen ud ad halsen, når jeg alligevel ikke skulle løbe med om det samlede klassement. Derfor besluttede jeg efter et par km. at jeg bare ville ta det som en halv lang træningstur, og så løber jeg nok lidt kvalitet i morgen istedet for. Jeg fik jo også vist mit niveau frem med min 3. plads i søndags :-)

Kl. 12.00: 5 km. på 25.25 minutter. (5.05 pr. km.)
Kort joggetur med min far.

Kl. 15.00: 30 minutters crosstrainer.

Kl. 17.00: 1000m. bryst svømning.

I alt på dagen: 27 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar