søndag den 17. november 2013

Træning søndag d. 17/11 - 2013

Kl. 13.30: 15,5 km. på 71.05 minutter. (4.35 pr. km.)
Rolig restitutionstur på skovstierne rundt om Bygholm sø samt sløjfen ude ved Kørup. Jeg løb hjem fra arbejde, da jeg havde sovet deroppe efter min aften/nattevagt i går. Så jeg var en anelse kvæstet. Derfor var det ganske tiltrængt med en helt langsom tur, hvor jeg havde mulighed for slappe lidt af i mit hoved.

Kl. 21.15: 10,5 km. på 41.45 minutter. (3.59 pr. km.)
Løb en lille tur inde i byen. Jeg var noget bedre løbende end i eftermiddags En ganske udmærket tur.

I alt på dage 26 km.
I alt på ugen: 170,7 km.

Evaluering af ugen: 
Det var så den 3. uge i træk med over 170 km. En lidt roligere uge end sidste uge. Det samlede snit pr. km. var langsommere i denne uge, og så løb jeg også kun et enkelt kvalitetspas. Men ugen må alligevel konkluderes ganske acceptabel eftersom, at mængden (som stadig er i fokus) har været ganske høj. Men denne uge blev så også min sidste uge med en så høj mængde i denne periode. Nu venter en periode med knap så meget mængde. Til gengæld forsøger jeg at løbe lidt mere intensivt resten af året. Efter nytår venter der så en periode med marathontræning frem mod mit forårs marathon, som jeg endnu ikke helt har besluttet hvor skal løbes henne. Jeg har dog Hamborg i tankerne. På fredag tager jeg for øvrigt til La Santa i en uge. Der skal træningen også nok få en skalle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar