tirsdag den 20. november 2012

Træning tirsdag d. 20/11 - 2012

Kl. 9.00: 10,7 km. på 48.30 minutter. (4.32 pr. km.)
Restitutionstur på Bollerstien og i Bollerskov. Jeg mærkede stort set intet til min balle/hofte i dag. Jeg håber, at det blot var en endags forestilling. Men jeg er altid meget nervøs, når jeg får ondt der, fordi jeg tidligere har døjet med skader i dette område. Derfor er jeg fortsat opmærksom på det de kommende dage.

Kl. 15.45: 12,3 km. på 49.55 minutter. (4.03 pr. km.)
Løb en tur med Jeppe. Jeg fik vist ham min anden nye rute, som går ud ad Bollerstien, op til Bollervej, ind ad Nordrevej, gennem stisystemet bag de nye huse i Tyrsted, rundt om Højvangskolen og hjem via skolestien, Fjordparken og Bollerstien. Fin tur.

I alt på dagen: 23 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar