søndag den 4. november 2012

Træning søndag d. 4/11 - 2012

Kl. 11.15: 3 km. opv. 7,4 km. tempoløb på 25.42 minutter. (3.28 pr. km.) 3 km. afjog.
Løb en tempotur rundt om Bygholm sø. Egentlig ikke det vilde at sige om det.

Kl. 16.00: 6 km. på 25.15 minutter. (4.12 pr. km.)
Kort tur i Bygholm park med Jeppe.

I alt på dagen: 19,4 km.
I alt på ugen: 144,4 km.

Evaluering af ugen:
Egentlig synes jeg ikke, at det har været en speciel god træningsuge. Jeg har dog fået løbet 2 acceptable kvalitetspas i løbet af ugen, men jeg har bare ikke været særlig motiveret de sidste 4 dage. Det var desuden også meningen, at jeg skulle ha haft en hård træningsweekend med halvmarathon i Holstebro lørdag og 10 km. til Nytårs cuppen i Århus søndag. men jeg kunne ikke rigtig finde nogen her fra byen, som skulle til Holstebro lørdag, og jeg gad ikke til at køre med offentlig transport, så det blev droppet. Søndagens løb droppede jeg egentlig mest fordi, at jeg ærligt ikke rigtig gad :-) Nu var mine planer alligevel gået lidt i vasken. Hvis løbet i Holstebro havde været lidt højere prioriteret, så havde jeg selvfølgelig gjort lidt mere for at komme derop, men da det blot var et træningsløb, så gad jeg ikke rigtig at sætte himmel og hav i bevægelse for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar