mandag den 19. november 2012

Træning mandag d. 19/11 - 2012

Kl. 8.00: 12,3 km. på 54.45 minutter. (4.27 pr. km.)
Rolig morgentur. Jeg fik desværre lidt ondt ved min hofte/balle undervejs på turen. Jeg stoppede op og strakte det ud undervejs. Jeg håber ikke, at jeg skal til at døje med det (igen). Det er heldigvis ved at være rigtig længe siden, at jeg døjede med hofteskader, men den slags kan jo desværre vende tilbage, selv efter 3-4 år.

Kl. 20.30: 12,9 km. på 51.55 minutter. (4.01 pr. km.)
Løb Sydby-turen med Jeppe og Bekim. Så fik jeg også vist Jeppe min nye tur :-) Jeg havde stadig lidt ondt ved ballen. Det var dog en anelse bedre end i morges, men jeg tror bestemt, at det er noget, som jeg bliver nødt til at være lidt opmærksom på.

I alt på dagen: 25,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar